20 Şubat 2010 Cumartesi

BU GÜNÜN DEVAMI VAR DAHA

Mağazadan dışarı çıktım. Ekmek almak için adı sanı olan büyük bir markete uğradım. Bir çiçek ekmek alıp parasını ödemek için sıraya girdim. Benim önümde yaşlı bir teyze, onun önündede yaşlı bir amca 70-75 yaşlarında.. Yaşlı amca parasını ödedi ve torbasını eline alıp tam çıkacakken önüne bir reyon görevlisi ve güvenlik görevlisi geçtiler. Ve ceplerindekini çıkarmasını istediler. Yaşlı amca birşey yok bende derken, reyon görevlisi salamı çıkar dedi. Amca salamı çıkardı. Türk kahvesinide dediler onuda çıkardı. sonra çikolatalarıda dediler yok dedi önce, sonra çıkardı, Bu arada benim sıram geldi. ben parayı ödedim ve çıkmak için kapıya yöneldiğimde yaşlı amacanın cebinden habire birşeyler çıkıyordu. Çok üzüldüm. Dışarı çıktım. Biraz ilerledim. Sonra içim elvermedi geri döndüm. Niyetim amcanın aldıklarının parasını ödeyip ona vermekti. Malesef geldiğimde amca yoktu ortalarda. Yaşlı olmasından dolayı sanırım bir işlem yapmadılar. Keyfinden yada ihtiyacından herne sebeple yapmış olsa dahi ben kızamadım... Neden bilmem..
Fistan alacasında her renk olduğu gibi , siyahta vardır bilirsiniz. Bu olayda benim için Fistan Alacasında Siyah tı..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ziyaretiniz ve o güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bloğunuz çok hoş ve güzel olmuş. Yazmaya ne zaman başladınız öyle, neden haberim olmadı, anlayamadım? Neyse şablondaki ayarlarıma bir daha bakarım. Haa, anladım, her ne kadar sen benim izleme grubumda olsan da, arkadaş grubumda değilsindir. Menünün sağ tarafına yerleşen arkadaş grubuma aktif olmayanları çıkarıyorum, çünkü çok yer işgal ediyorlar. Ben mümkün olduğu kadar menünün bile kısa ve öz olanını seviyorum. Pratik, hızlı ve herkesin kolay ulaşabileceği bir blog olmanın yolu için her şeyi deniyorum.

"Bu Günün Devamı Var" konulu bloğundan da etkilendim. Hırsızın yakalanma anı ne kadar kötü bir karşılaşma, alışmışsa, hiç zor gelmez, ama ilk defa yapıyorsa, ne kadar zor olmuştur. Sizin dediğiniz gibi de olabilir, zor durumda kalmıştır. Ama ne kadar zor durumda olursan ol, yine de çalmayacaksın. Mağazanın sorumlusuna gitsen, durumu izah etsen sana sadece o gün için bir şeyler yapar, ama sonrası nasıl olacak, çünkü hayatta kalabilmek için bu ihtiyaçlar her gün lazım. Bir güne münhasır bir şey olsa kimden isteseniz yardım eder. Ama her gün her gün için bir sponsor bulmak lazım.

Yüce Allah'tan, böyle zor duruma düşmüş yaşlı ve naçar insanlarımızın yar ve yardımcısı olmasını dua ediyorum.

Blogcu.com iyice dağıldı herhalde, siz hala orada da blog yazmaya devam ediyorsunuz değil mi? yorum yazdığınızda size yorumunuz kaydedildi, blogcunun onayından sonra yayıma girecek falan gibi bir uyarı mesajı da gelmiyor sonuç İnsan kararsız kalıyor ve bir daha yorum yazası bile gelmiyor. Bir aydır bloğuna uğramıyorum herhalde.

Sesiniz duymak çok güzeldi. Ama ben her zaman blogger'deki bloğuna uğrayıp bir şeyler karalıyor ve çıkıyordum, nasıl olsa gelir bir bakar, baktığında da yorumu görür diyordum.

Burada da çok güzel insanlar var, çoğu blogcu.com'da da yazmış ve temelli buraya göçmüş, kimi hem burada, hem orada hala yazmaya devam ediyor.

Blogger 'de de bazen sorunlar oluyor ama, asla blogcu.com gibi değil. Bir de hız sorunu var, inşallah google buna bir çare bulur.

Bahar geliyor, size yine Karamürsel yolu görünüyor, bağ bahçe işleri için. Ne güzel! Bu bahçe işini iyi ettiğinizi daha zamanla anlayacaksınız. Bu kadar gevezelik yeter diyorum.

Ben de bir baba olmakla beraber, babaları bu "BABA" şiirinde dilim döndüğünce anlatmaya çalıştım. Beğendiğiniz için teşekkür ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

bilge dedi ki...

kim bilir canı çekti parasımı yoktu veya koca market kimse farketmezmi diye düşündü iyi bir harket yapmışsınız ama amca yı bulamamışsınız ..sevgi ve dostlukla...

GÜVEN SERİN dedi ki...

Deymen benim yaslı gönlüme; deymen

klavyedostlugu dedi ki...

Sevgili blog arkadaşım ben de ; "Bu olayda benim için Fistan Alacasında Siyah tı.. " değiminize katılıyorum...Hayatımız da zaman zaman böyle konulara şahit oluyoruz maalesef... Yargı yapmadan blogunuz da yer verdiğiniz için tebrik ederim sizi..
Ben de uzun süredir yokum blog dünyasın da , aslında yazmak herşeyi yazmak istiyorum ..Bir nevi haykırmak!!! Ancak gerçekten herşeyin olduğu gibi zaman zaman buranında tadı kaçıyor? Yazarım elbet:D ...geçen aylarda bu blogcu da başıma bi şey geldi , her halde o soğuttu beni :( şimdi bakıyorum o tarzı bana uygulayan blogda cevabını almış başkalarından.her neyse , kuş sesleriyle manyasta hissettim kendimi ...Teşekkür ederim .Klavye dostluğu adına HaceR ' den sevgiler...

DÜNYANIN AYAK İZLERİ


Blog Listem