7 Mart 2010 Pazar

BEN HATALI DEĞİLİM ONLAR BANA ÇARPTI


Araba kullanmak çok kolay. Dikkat çok önemli..Trafik işaretlerini bilmek çok önemli..Hız yapmamak çok önemli.. Bunlara uyduğumu sanıyorum. Geçen hafta Perşembe günü parkettiğim yerden trafiğe intikal etmek üzere (ki daha emniyet kemerini bile takmamıştım) arabayı çalıştırdım ve sağdan istikamet almışken tam, tek yön ve girilmez işareti olan yerden devletin resmi aracı hızla girip sol taraftan bana hızla çarptı. Hızını kesemedi 10 metre sonra durabildi.. Güm sesi hala kulaklarımdan gitmiyor. O çarpmanın verdiği korku belkide ve sarsıntıyla bir baygınlık geçirmişim. Kendime geldiğimde bir hanım bana şamar atıyordu. Ve resmi görevlilerde su içirmeye çalışıyorlardı. Herneyse. Kimsenin canına bir zarar gelmedi ya.. Ama arabam on sol taraftan hasar gördü. Diğer aracın sağ tarafı olduğu gibi dağıldı. Önce bana hanım olduğum için heralde suç atmaya çalıştılar. Ben o arada eşimi çağırdım. Tek başıma olsam hiçbirşey yapamayacaktım belkide. Bide korkuyorum ki eşim kızacak bana diye. Geldiğinde baktıki ben hatalı değilim..Trafik polisi geldi. Tutanaklar tutuldu. neyseki karşı taraf hatasını kabul etti .Hayatımda ilk defa karakol yüzü gördüm. Kaza raporunu almaya gittim. Baktım % 100 suç karşı tarafa verilmiş. Şimdi aracım tamirde.. Ama kullanabilecekmiyim bilmiyorum. Korktum. Ya bir daha başıma kaza gelirse paniği..

Kazasız ve belasız günler dileğiyle arkadaşlar..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Kardeşim, çok büyük geçmiş olsun. İnsan hayatına bir zarar gelmeden atlatılan kazalar için "Allah'a çok şükürler olsun ve kazazedeye de büyük geçmiş olsun!" demekten başka bir şey diyemiyoruz.

İnşallah bir daha böyle bir kaza ile karşılaşmazsınız.

Eğer orada tek olsaydınız, sizi suçlu bulmak için ellerinden geleni yapacaklardı. En büyük terbiyesizlik te bu. Hiç olmazsa mertçe hatanı kabul et ve özür dile de seni bir insan sansınlar.

Tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletirim. Siz haklı olduğunuz için size ancak, haklı olduğunuz konumlarda bile dikkatli olun demekten de kendimi alıkoyamıyorum.

Kuş cıvıltıları da öyle güzel geliyor ki, emin olun önce anlayamadım, eşim pencereyi açmıştı, Allah! Allah! diyorum burası Ankara burada ne böyle kanaryalar, ne bülbüller öter bu ses te nereden geliyor derken, anladım ki, sizin bloğunuzdan geliyor.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

keditasması dedi ki...

DÜNYA KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

Adsız dedi ki...

8 Mart Dünya Kadınlar Gününüzü Kutlarım!

Esen Kalın.

DÜNYANIN AYAK İZLERİ


Blog Listem