19 Aralık 2016 Pazartesi

MÜMKÜNLER

Tüm mümkünlerin kıyısındayım ..., ve parça tesirli bomba gibiyim..
Neden ara verdim , neden soğudum, neden buncadır kendimi bir kafese gizlemişim, Veterinere giden bir kedi gibi...korkak, ürkek ve panik bir halde.. 

Yada daha afilli sözcükler yazayım..
Denizin dibinde ...bir anforanın içinde...üstüne yosun bağlamış , istridye ye gizlenmiş,   çaresiz...ve bir dalgıcın kulaçlarıyla bulunma mümkününü bekleyen inci tanesi gibi..

Zor ve bir hayli karışık, sıkıntılı ve kötü dönemlerle mücadele ederken yazmayı ne kadar sevdiğimi de unutuvermişim. Bugün  benim de bir zamanlar aktif olarak yazdığım bloğum  ( yazmış olduklarımın çoğunu kaldırma gafletinde bulundum ) olduğunu anımsadım ve kendim gibi ona da haksızlık ettiğimi düşündüm... Özlem gidermek ve belki de MÜMKÜNLERİN KIYISINA  VURAN YENİ BİR BAŞLANGIÇ' a merhaba demek için.. :) çok mu ütopik olur......  

Hiç yorum yok:

DÜNYANIN AYAK İZLERİ


Blog Listem