28 Ekim 2010 Perşembe

YAŞAMIN KAMÇILARI (GÜZEL BİR YORUM)

Yaşamın kamçılarını seviyorum ben. Rüzgarın soğuğunu, yağmurun ıslaklığını ve insanların umursamazlığını seviyorum.:)) Çünkü, inanmışlık içinde olmak; var olan ezberleri de zorlaman anlamına geliyor. Umursamaz, suskun insanları gördükçü, kendi bedenimdeki yeşeren filizleri daha çok suluyorum. Taşıyabileceğim yük ne ise; bir yudum su veya bir yudum ekmek veya bir küçük ağacın korunması; insan denen canlının kısa sanılan ömrünün güzel anlamlı meşguliyetleridir bunlar...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar Kiana,

Yaşamın kamçıları konulu paylaşımınızı büyük bir keyifle zevk alarak okudum. Bu güzelliği bir paragrafa sığdırarak anlatan kalemi ve yüreği tebrik ederim.

Cumhuriyet Bayramımızı can-ı gönülden kutlarım.

DÜNYANIN AYAK İZLERİ


Blog Listem