15 Nisan 2010 Perşembe

RENKLERİN MEVSİMİ


Yaşam dört mevsim gibi rengârenk; Görebilmek ilkbaharı, yazı, sonbaharı, kışı.... Her dem, soluklar bitesiye...

İki bahar arasında bir mevsim vardır..
Her yer..,gök mavi, deniz mavi... hani gece bile mavi. Gökyüzündeki yıldız mavi... Billur gibi sallanır insanların başına taç misali.
Aydedemin gözleri bile mavi.. "Bakma Aydede !!! Nazarın değecek mavi dünyama" diyesim gelir.. Bir esinti gelir ensemden.. Bakarım taaa uzaklara ufuk da Mavi...
Evet bu mevsim YAZ MAVİ;

Ziftî karanlık... Sonbaharla, İlkbahar arası..
KIŞKARASI bu. Gökyüzü KARA, kötü kalpler gibi, vicdansızlar gibi,
Gece de kara, gündüz de...Yıldızlar bile kara kömür taneleri gibi.. Ufkumu göremem..Gözlerim kara, matemli gibi..
Gün biter elan penceremden kara bakarım, geceler bitmez karaları bağlarım..
KIŞKARASI BU..Renk kapkara...

Hani bir mevsim var ya, kışla yaz arasında,
Bakar gözlerim yeşile doyasıya.
Yağmur yağar zümrüt zümrüt, düşer toprağa , Gül'e göz olur, toprağa söz,
Söz olur yemyeşil bir öz... YEŞİLKBAHAR bu,

Öz'de ,Söz'de , Göz'de
Hep bu mevsimi yaşasa..

KİANA




10 yorum:

GÜVEN SERİN dedi ki...

Ruh göze; gör dedi. Neronlara, anla dedi. Ellere dokun dedi. Ve merhamet yüklü kadın duygularını da döküverdi ortaya :))

Newbahar dedi ki...

Merhaba,

Mevsimlere ne güzel renkler kondurmuşsunuz. Okumaya doyamıyor insan. Bir bahar oluyor, bir sonbahar...
Kimi zaman masmavi bir gece..YIldızların uzansak tutuverecekmişiz gibi parladığı gece...

Ben de Newbaharım. Bu yalancı ismimi koyarken düşündümde yeni yeni baharlar açsın yüreğimde, sisli mevsimim değişsin, şenlensin gönlüm.

Yazınızda ben kendimi gördüm..

Güzel bir hafta sonu geçirmeniz temennisiyle, sevgiler Newbahardan

Adsız dedi ki...

Merhaba Kiana, evet doğru, hani bu şablonu siz önermiştiniz ya, ben de sizin hatırınız için onu yükledim ayarladım, birkaç saat kaldı, bu şblonu biraz masalsı bulduğum için tekrar eski şablonuma döndüm. Hatta açıklamasına da , bu şablonu Değerli Arkadaşım ve kardeşim KİANA önermişti diye blog tanıtımı yazmıştım. Ama dediğim gibi birkaç saatliğine kaldı ve tekrar eski şablonuma geçtim. Gördüğünüz doğruydu.

marifetlendik.blogcuçco dedi ki...

Merhaba Kiana. Ben seyran... yazınız muhteşem sanki bir şiirin düzyazı hali yüreğinize ve bu güzel sözleri yazmanıza vesile olan ellerinize sağlık ha bu arada scrap arkaplan yapımını mümkünse aşamalı olarak yada msn de tarif edbilir misiniz? bu arada blogspotta yeni blog açtım adı: marifetliyizbizscrap yapacağım arkaplanları orda yayımlamayı düşünüyorum.

marifetlendik dedi ki...

Merhaba Kiana. Ben seyran... yazınız muhteşem sanki bir şiirin düzyazı hali yüreğinize ve bu güzel sözleri yazmanıza vesile olan ellerinize sağlık ha bu arada scrap arkaplan yapımını mümkünse aşamalı olarak yada msn de tarif edbilir misiniz? bu arada blogspotta yeni blog açtım adı: marifetliyizbizscrap yapacağım arkaplanları orda yayımlamayı düşünüyorum.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Merhaba!
Bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.Mevsimleri ne güzel anlatmışsınız.Yürekler hep yaz mavi,yeşil bahar kalsın.Kapkara olmasın o canım yürekler.Güzel dostluklara inşallah.
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Blog albümü ilgili cesitli anket etkinlikler bildirilerden haberdar olmak icin
100 yazar blogunu ziyaret edin.izlemede olmaniz tavsiye olunur.
100 YAZAR Blogu bu blogun eklentisidir.

Albümdekiler bu panoyu dikkate alsinlar
Etkinlik 1- Bir blogu ve blog yazarini taniyalim.

Etkinlik 2- Yasadigimiz yeri fotograf cekimleriyle tanitalim.
Faliyet:Anketlere oylarimizi verelim
Bir blogu Taniyalim
Yüz yazarda ilk taniyacagimiz blog yazari Kiana kendisini blog hayatini her ne sekilde olursa olsun blogu hakkinda bilgiler verebilir, kendisinden bahsedebilir...en kisa zamanda tanitmasini bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

Renklerin mevsimini Mavi, Kara ve Yeşil'de toplamışınız ve bunları çok güzel bir şekilde tasvir ederek anlatmışınız. Çok güzel bir konuydu.

Bence, renklerin mevsimini eşleştirirken de isabetli renkleri karar kılmışınız.

Her zaman mavi ve yeşillerin mevsimi gibi bir yaşam sürmenizi diliyorum.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Sevgili KİANA
Baş sağlığı mesajı için teşekkür ederim.Dostlar sağolsun.Babacığına Allah'tan acil şifalar diliyorum.Aklına kötü düşünceler getrme.Dua et ,ben de inşallah duacıyım.Hiç birimiz bu dünyada baki değiliz Allah hepimize sağlıklı uzun ömürler versin.
Sevgiler...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ben kırmızıyı severim, ama beyaz vazgeçilmezimdir, mavi dersen ruhumu okşar, yeşile hiç hayır diyemem. Bazen aklım karışır ben hangi rengi seviyorum diye?
Yazını okuduktan sonra yine düşündüm, yok! renkler konusunda galiba hiç bir tercihim yok.

DÜNYANIN AYAK İZLERİ


Blog Listem