8 Mart 2010 Pazartesi

KADIN OLMAK


Gecenin ilerleyen saatleri ama sabahın ilk ışıklarıyla içtimaya hazır olmam lazım. Öyleki bitmek tükenmek bilmez işler yine aynı hızla yapılmayı bekliyor. Yıllardır aynı aynı aynı. Geriye dönüp baktığımda değişenin yaşın vermiş olduğu hoşgörü, olgunluk, alabildiğine annelik, daha yüklü bir kadınlık olduğunu görüyorum. Ve birde aynalarda, yılların verdiği çizgiler ve belirgin hatlar. Üzülmem mi lazım, bazen üzülüyorum tabi... Elden ne gelir. Olması gereken bu..
Bu geceden düşünmeye başlıyorum, yarın ütü var, ne pişireyim, perdeleri mi indirip yıkasam, yoksa duvarlarımı silsem. Yoksa yan gelip yatsam mı. Yooo işte bu olmadı..Yan gelip yatmaya hiç vaktim yok. Ev toz olmuş iki günde, süpürge tutmam lazım. Banyo tuvalet temizlenecek, etrafa atılan çoraplar :)))ve toplanmayı bekleyen bir sürü kıvır zıvır var. Bunları yapmam lazım. Ben yapmazsam kim yapar. Bir yardımcı çağırsam. Yok I'ı . Ben elimi sürmesem yinede yapılmamış gibi hissederim. Olmaz bunları hergün hergün yeniden yine yapmam lazım. Başım ağrıyor. Tansiyonum düşmüş. OOoo buda birşeymi Ne tansiyonuymuş bu..kalk işleri yap. Koştur Allah koştur. Son nefesine kadar koştur....
Netekim kadın olmak zor zenaat

8 yorum:

tropicalmalibu dedi ki...

:)))
Merhaba beni sasirtiniz..ama guzel surpriz nasilsiniz gerci pek fena sikayetlerimiz var ev isi konusunda
ama hangimizin yok'kiii;(
sizinde kadilar gununuz kutlu olsun.
1 gu olmamali diye dusunenlerdenim.
madem blogunu vardi bu blogunuzdan haberim yoktu neden ugramadiniz:(
simdi yasamin kiyisindan arkadasininda blogunu sizin sayenizde gordum.kendisi hic soz etmedi bende pek merak etmem aramadim sevmedigim icin degil elbette galiba kendisi blogcuda kendini daha mutlu hissediyor.
tsk ediyorum ziyaretinize hemen ekliyorum sizi sayfama cuku 1 yili geciyor sizi taniyorum..:)kolayca bulabilirim cok sevindim yazdiginiza sayfanizda tanidik blogcudan diger kisilerde var.
ne hos kendinize iyi bakin saglicakla kalin.neden msj iletemediniz onu anayamadim yorum yazamadiginizi iletmisiniz.sorun yorum yazmaniz degil.neden yazamadiniz onu anamis degiim herneyse buldunuz beni daha dogrusu ben sizi.saglicakla kaliniz.
sevglerrrr.

Adsız dedi ki...

Merhaba Kardeşim Kiana; Bloğunuzu normal (okunur halini) bir şekilde açın. Dikkat ederseniz orada İzleyiciler grubunun en üstünde kendinizi göreceksiniz. Simgeniz, adınız soyadınız yer alır ve hemen ad ve soyadınızın altında "Seçenekler" sekmesini görürsünüz. Seçenekler sekmesini tıklayın. Açılan pencerede 'üyeleri Yönet' siz de bu satır yoksa 'site ayarları' komutunu tıklayın. İzleyicilerinizin de yer aldığı bir pencere gelir karşınıza . Bu pencerenin sağ üst köşesinde siz olursunuz. Yani simgeniz ve adınız soyadınız yer alır. İsminizin sağ tarafında 'ayarlar' sekmesini tıklayın, sizin bilgileriniz gelir ekrana. Bu pencerede sağ tarafta "Bu siteyi izlemeyi durdur" sekmesini tıklayın, daha sonra bir ufak komut penceresi daha gelir ekrana o pencerede de "izlemeyi durdur" komutunu tıklayın ve işlemi tamamlamış olursunuz. Sizi izleyen diğer üyeleriri de bu yöntemle de engelleyebilirsiniz.

Kolay gelsin. Sorun yaşarsanız bildirin yardımcı olurum.

Blogcu.com'a da devam ediyor musunuz? Yoksa,artık orayaı terk mi edeceksiniz?

Allah'a emanet olun, sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

Size katılıyorum "kadın olmak zor zenaat" Gerçekten öyle, eşime ev işlerinde yardım ederim. Çalışmıyorum, emekliyim ya, o haftanın üç günü çalışmaya gider, ben de ev işlerini yaparım. Oradan bilirim ki, kadın olmak zor zenaat.

8 Mart Dünya Kadınlar Günüdür. Her ne kadar daha önce de kutladıysam da, kadınların her gün günlerini kutlasanız da, kadınlar için bir şey yapabildim diyemezsiniz. Bu bağlamda, Dünya Kadınlar gününüz tekrar kutlu olsun. Allah yar ve yardımcınız olsun. Allah kolaylıklar versin...

Adsız dedi ki...

Kuşlarınız çok güzel ötüyorlar. Şablonunuz da çok güzel. Güle güle kullanın.
Selametle, muhabbetle, saygılar...

bilge dedi ki...

evet varoluş kadında olduğundan bence bütün günler kadınındır ütü günümüz çamaşır günümüz temizlik günümüz vs vs çok saymakla bitmez öyle yılda 1 günle sınırlandırılamaz güzel bir yazıydı okurken işlerim olduğu aklıma geldi kalkayım işlere koyulayım..sevgi ve dostlukla...

Adsız dedi ki...

Bloğuma yaptığınız ziyarete ve yazdıklarımızız daha bir anlamlı kılan o güzel yorumunuza çok teşekkür ederim.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Adsız dedi ki...

Blogcu.com ile ilgili şahsi görüşlerinizi öğrenebilir miyim? Neden Blogcu.com'u sevmiyor sunuz?

Kuşların seslerine de bayılıyorum hani, öyle canlı geliyor ki, emin olun ilk dinlediğim de ben böyle blogdan bir kuş sesi dinleyeceğimi hiç tahmin etmediğim için, o zaman aramıştım seslerin nereden geldiğini!..

İzleyici grubundan kendinizi kaldırabildiniz mi?

Esen kalın.

sufi dedi ki...

Sevgili Kiana;
Gördüm ki sen telefonla konuşurken ocakta yemeğin taşıyor... sonra akşama az kaldı önlüğünü çıkarıp daha kendine de bakım yapman gerek... sofra hazırlanacak, lily çağrılacak, çocuklar kedin ve güzel köpeğin gezdirilecek daha çok şey sıralanabilir de bu günlük bukadar yeter belki.Kolay gelsin tüm kadınlara, sevgilerimle.

DÜNYANIN AYAK İZLERİ


Blog Listem